I Lolland Kommune afviste man “fikse” kampagner, men skyder nu én million kroner af på nyt reklamefremstød
Lolland Kommune har betalt en milliondyr regning til det københavnske mediebureau Soundvenue Creative. For pengene er der indkøbt en stort opslået kampagne, der skal lokke nye tilflyttere til kommunen. Reklamefremstødet har i alt kostet 1.000.078 kroner, selvom kommunaldirektøren i Lolland Kommune tidligere har taget afstand fra dyre kommunekampagner.
Bliv medlem og læs videre – spar 50%
Støt uafhængig journalistik og få adgang til hele vores arkiv – fra afsløringer til fængende podcasts.
Se alle vores tilbudPopulære artikler
Fri Forsvar
“Han gik under øgenavnet H.C. Andersen”: Tidligere HA-rocker...
Fri Finans
Fire topfigurer stævnet i milliard-konkurs: Onkel mistænkes for at...
USA2025
Epstein rådgav magteliten om oliepriser, chikanesager og...
Fri Politik
Sådan fik Mette Frederiksens mand penge til sin Zelenskyj-dokumentar