I Lolland Kommune afviste man “fikse” kampagner, men skyder nu én million kroner af på nyt reklamefremstød
![](/app/uploads/2021/10/Skaermbillede-2021-10-22-kl.-10.55.08-384x384.png)
Lolland Kommune har betalt en milliondyr regning til det københavnske mediebureau Soundvenue Creative. For pengene er der indkøbt en stort opslået kampagne, der skal lokke nye tilflyttere til kommunen. Reklamefremstødet har i alt kostet 1.000.078 kroner, selvom kommunaldirektøren i Lolland Kommune tidligere har taget afstand fra dyre kommunekampagner.
Log ind
Du skal være logget ind for at kunne læse og lytte til Frihedsbrevet.
Populære artikler
Fri Kultur
MeToo på forlaget: Lindhardt og Ringhof anklages for at tilbyde yngre kvinder som...
![](/app/uploads/2025/01/uyen-copy-2-384x384.jpg)
Fri Finans
Frihedsbrevet har testet vandet ud for Lynetteholmen – eksperter slår alarm,...
![](/app/uploads/2025/01/Video_10-1-384x384.jpg)
Fri Finans
Hun blev fremhævet som topchef med millioninvesteringer og store kunder i ryggen...
![](/app/uploads/2025/01/Recovered-384x384.jpg)
Fri Finans
12 desperate mails ignoreret – DSB betalte alligevel for dyre regninger fra...
![](/app/uploads/2025/01/dsbsopy-1-384x384.jpg)