I Lolland Kommune afviste man “fikse” kampagner, men skyder nu én million kroner af på nyt reklamefremstød

Lolland Kommune har betalt en milliondyr regning til det københavnske mediebureau Soundvenue Creative. For pengene er der indkøbt en stort opslået kampagne, der skal lokke nye tilflyttere til kommunen. Reklamefremstødet har i alt kostet 1.000.078 kroner, selvom kommunaldirektøren i Lolland Kommune tidligere har taget afstand fra dyre kommunekampagner.
Log ind
Du skal være logget ind for at kunne læse og lytte til Frihedsbrevet.
Populære artikler
Fri Finans
Svindel, svigt og banderelationer: Her er bosteds-dronningen med...

Fri Kultur
Gaza, kryolit og klima: I Greta Thunbergs verden hænger det hele sammen

Fri Politik
Krejlerkongen Løkke og de ubesvarede spørgsmål: Moderaterne...

Fri Politik
Rigsfællesskabet slår revner: Nu kritiseres Mette...
