Interview: Salling Group fjerner t‑shirt fra hylderne, som kommunikationschef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor fortaler for humor på t‑shirts
Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kommer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer supermarkederne Føtex, Netto og Bilka. Derfor fjerner Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kommunikationschef Jacob Krogsgaard Nielsen på Twitter til et opslag, hvor den kendte feminist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stødende t‑shirt. Her gjorde kommunikationschefen også opmærksom på, at t‑shirten ville blive fjernet fra Salling Groups butikker.
Bliv medlem for 0 kr. lige nu
Lige nu kan du helt selv bestemme din egen pris de første to måneder.
Vælg din egen pris herPopulære artikler
Fri Politik
Går til kamp mod boligmangel: Mindst halvdelen af året har Line Barfod...
Fri Politik
Afsløret i kæmpe bolighykleri: Enhedslisten-politiker scorede...
Fri Politik
Troels Lund Poulsens ukrainske darling under pres: Undersøges fra...
Fri Forskning
Fik cannabis-tandpasta under behandling og endte på psykiatrisk...