Interview: Salling Group fjerner t‑shirt fra hylderne, som kommunikationschef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor fortaler for humor på t‑shirts
Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kommer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer supermarkederne Føtex, Netto og Bilka. Derfor fjerner Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kommunikationschef Jacob Krogsgaard Nielsen på Twitter til et opslag, hvor den kendte feminist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stødende t‑shirt. Her gjorde kommunikationschefen også opmærksom på, at t‑shirten ville blive fjernet fra Salling Groups butikker.
Bliv medlem og læs videre – spar 50%
Støt uafhængig journalistik og få adgang til hele vores arkiv – fra afsløringer til fængende podcasts.
Se alle vores tilbudPopulære artikler
Fri Forsvar
“Han gik under øgenavnet H.C. Andersen”: Tidligere HA-rocker...
Fri Finans
Fire topfigurer stævnet i milliard-konkurs: Onkel mistænkes for at...
USA2025
Epstein rådgav magteliten om oliepriser, chikanesager og...
Fri Politik
Sådan fik Mette Frederiksens mand penge til sin Zelenskyj-dokumentar