Interview: Salling Group fjerner t‑shirt fra hylderne, som kommunikationschef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor fortaler for humor på t‑shirts

Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kommer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer supermarkederne Føtex, Netto og Bilka. Derfor fjerner Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kommunikationschef Jacob Krogsgaard Nielsen på Twitter til et opslag, hvor den kendte feminist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stødende t‑shirt. Her gjorde kommunikationschefen også opmærksom på, at t‑shirten ville blive fjernet fra Salling Groups butikker.
Populære artikler
Fri Finans
Skjulte optagelser: Dømt serieløgner er tilbage i...

Fri Politik
Sangen om Larsen slutter med fire måneders ubetinget fængsel

Fri Stat
13-årig psykisk syg pige blev ulovligt anbragt på ø af milliardvirksomhed

Fri Kultur
DR-chef gav journalist lov til at reklamere for Moderaterne
