Interview: Salling Group fjerner t‑shirt fra hylderne, som kommunikationschef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor fortaler for humor på t‑shirts
Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kommer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer supermarkederne Føtex, Netto og Bilka. Derfor fjerner Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kommunikationschef Jacob Krogsgaard Nielsen på Twitter til et opslag, hvor den kendte feminist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stødende t‑shirt. Her gjorde kommunikationschefen også opmærksom på, at t‑shirten ville blive fjernet fra Salling Groups butikker.
Bliv medlem for 0 kr. lige nu
Lige nu kan du helt selv bestemme din egen pris de første to måneder.
Vælg din egen pris herPopulære artikler
Fri Forskning
Anita døde af kræft: Kort efter slettede lægehus central del i hendes...
Fri Politik
Kommunal spidskandidat for Moderaterne forsøgte at købe...
Fri Kultur
Nye bilag sætter spørgsmålstegn ved Sandy Frenchs forklaring i...
Fri Politik
Noter fra en valgkamp #1: Sikandar Siddiques bosættelse og...