Inter­view: Salling Group fjern­er t‑shirt fra hylderne, som kom­mu­nika­tion­schef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor for­t­aler for humor på t‑shirts

Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kom­mer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer super­marked­erne Føtex, Net­to og Bil­ka. Der­for fjern­er Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kom­mu­nika­tion­schef Jacob Krogs­gaard Nielsen på Twit­ter til et opslag, hvor den kendte fem­i­nist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stø­dende t‑shirt. Her gjorde kom­mu­nika­tion­schefen også opmærk­som på, at t‑shirten ville blive fjer­net fra Salling Groups butikker. 

For at læse artik­lens ind­hold skal du være medlem. Allerede medlem? Log ind her.