Interview: Salling Group fjerner t‑shirt fra hylderne, som kommunikationschef kalder “utidig og dum”, selvom han i øvrigt er stor fortaler for humor på t‑shirts

Grænsen går ved “Fars hus, fars regler”, når det kommer til humor på t‑shirts hos Salling Group, der blandt andet ejer supermarkederne Føtex, Netto og Bilka. Derfor fjerner Salling Group nu en t‑shirt fra alle deres butikker med dette tryk. T‑shirten er decideret “utidig og dum” skrev kommunikationschef Jacob Krogsgaard Nielsen på Twitter til et opslag, hvor den kendte feminist Rikke Viemose havde lagt et billede op af den stødende t‑shirt. Her gjorde kommunikationschefen også opmærksom på, at t‑shirten ville blive fjernet fra Salling Groups butikker.
Log ind
Du skal være logget ind for at kunne læse og lytte til Frihedsbrevet.
Populære artikler
Fri Finans
Mercedes til konen og otte millioner til søns tennis: Tidligere...

Fri Forskning
De scorer millioner af kroner: Mød medicinalgiganternes...

Fri Finans
ATP’s nye bonusfinte afsløret: Ansatte kan score 97 millioner

Fri Finans
Fortrolige oplysninger afslører ATP’s hemmelige gave til...
