Fri­heds­bre­vet tog til debat mel­lem aspi­re­ren­de byrød­der og repræ­sen­tan­ter fra det pro­g­res­si­ve klub­mil­jø. Emnet var frem­ti­dens nat­te­liv, og ide­en var at ryk­ke fest­kul­tu­ren fra druk til kul­tur. Der var enig­hed om, at der skal slås hårdt ned på græn­se­over­skri­den­de adfærd i byen, og meget tyder på, at et ordenskor­ps er på vej. 

Lige nu: Bliv med­lem og spar 50%

Få halv pris før­ste måned og få adgang til al vores ind­hold – fra artik­ler som den­ne til vores sto­re podcast­ka­ta­log.

Bliv med­lem og spar nu
Allerede medlem?