Theo: Stilhedsparanoia til glemmebogen

Er du gal, det boomer med nye spis­es­t­ed­er i øje­b­likket. Vi spis­er og spis­er, og der er altid mere. Nev­er end­ing cir­cle of life. Baseret på vores Sex & The City-bing­ing i sid­ste week­end tror vi, at back in the days, når man skulle være smart og hap­pen­ing, så betalte man Saman­tha Jones for at lave en sexy pr-ind­sats, få medierne til at skrive spal­ter op og ned om en eller anden tal­ent-babe-kok, og få de smukke, rige og rigtige men­nesker ind at spise, så ordet kunne sprede sig, og man kunne garan­tere fyldte bor­de. Saman­tha er jo long gone, men mon ikke det stadig fun­ger­er cir­ka sådan. Og så får man måske en eller anden kreativ copy­writer-wiz i noget lidt for mod­erne tøj til at skrive sit “man­i­fest”, og man allier­er sig med et hot hot hot design­bu­reau for at skabe en spitze indret­tet spiseoplevelse. 

For at læse artik­lens ind­hold skal du være medlem. Allerede medlem? Log ind her.