En top­læ­ge på et offent­ligt syge­hus har brudt loven.

For i al hem­me­lig­hed blev Fre­de­rik Per­s­son, der i dag er che­flæ­ge på Steno Dia­be­tes Cen­ter Copen­ha­gen, i slut­nin­gen af 2022 sendt på en luksus­tur til Sydøst­a­si­en på Novo Nor­disks reg­ning.

Turen kan bedst beskri­ves som noget, der kun­ne lig­ne et mar­ke­ting­frem­stød for medi­ci­nal­gi­gan­ten.

Alt blev fra ende til anden arran­ge­ret af Novo Nor­disk. Det afslø­rer doku­men­ter, som Fri­heds­bre­vet har fået aktind­sigt i.

Fri­heds­bre­vet fyl­der 5 år: Få et helt år for bare 555 kr.

Hip hip hur­ra! Vi fejrer, at vi er ble­vet 5 år med et godt til­bud til dig. Du spa­rer hele 993 kr. Men skynd dig – til­bud­det varer ikke læn­ge.

Bliv med­lem og spar nu
Allerede medlem?