I Lolland Kommune afviste man “fikse” kampagner, men skyder nu én million kroner af på nyt reklamefremstød
Lolland Kommune har betalt en milliondyr regning til det københavnske mediebureau Soundvenue Creative. For pengene er der indkøbt en stort opslået kampagne, der skal lokke nye tilflyttere til kommunen. Reklamefremstødet har i alt kostet 1.000.078 kroner, selvom kommunaldirektøren i Lolland Kommune tidligere har taget afstand fra dyre kommunekampagner.
Bliv medlem for 0 kr. lige nu
Lige nu kan du helt selv bestemme din egen pris de første to måneder.
Vælg din egen pris herPopulære artikler
Fri Proces
Man troede ikke, det kunne blive vildere i FE-sagen. Men så satte...
Fri Debat
I 2015 blev danske Hannah Bentows bat mitzvah angrebet. Nu er hun flyttet...
Fri Forskning
Anita døde af kræft: Kort efter slettede lægehus central del i hendes...
Fri Politik
Kommunal spidskandidat for Moderaterne forsøgte at købe...