I Lolland Kommune afviste man “fikse” kampagner, men skyder nu én million kroner af på nyt reklamefremstød
Lolland Kommune har betalt en milliondyr regning til det københavnske mediebureau Soundvenue Creative. For pengene er der indkøbt en stort opslået kampagne, der skal lokke nye tilflyttere til kommunen. Reklamefremstødet har i alt kostet 1.000.078 kroner, selvom kommunaldirektøren i Lolland Kommune tidligere har taget afstand fra dyre kommunekampagner.
Bliv medlem og læs videre – spar 50%
Støt uafhængig journalistik og få adgang til hele vores arkiv – fra afsløringer til fængende podcasts.
Se alle vores tilbudPopulære artikler
Fri Forsvar
Fra rockermiljøet til krig i Afghanistan: Her er historien om...
Fri Mads
Fri Mads #157: Morten Messerschmidt om kronik-brøler: “En...
Fri Finans
Mystisk jysk bacon-konge skaber imperium i Putins Rusland: Blev hædret med...
Fri Kultur
Mette Frederiksens mand lukker i: Har hyret prominent advokat for at...