Japans øko­no­mi blev i 1980’erne set som et for­bil­le­de. Suc­ces­ful­de virk­som­he­der som Sony og Toy­o­ta sprøjte­de nye og attrak­ti­ve pro­duk­ter ud, der ero­bre­de ver­den. Men det vend­te alt sam­men i begyn­del­sen af 1990’erne, hvor Japans øko­no­mi faldt sam­men – frem­gan­gen blev for­vand­let til lav vækst og fal­den­de pri­ser. Det er et godt eksem­pel på, at suc­ce­sen for øko­no­mi­ske model­ler kan være flygtig.

Læs videre som medlem

Det koster 99 DKK/mdr. - Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.

Bestil nu

Allerede medlem?
Log ind, som du plejer

Du har tidligere oprettet dig som bruger med denne e-mail:

Indtast din adgangskode for at logge ind. Er dette ikke din e-mail, eller ønsker du at logge ind på en anden bruger, klik her.

Adgangskoden skal indeholde mindst 8 tegn.

Mistet din adgangskode? Nulstil her.

Opret adgangskode

Din e-mail:

Adgangskoden skal indeholde mindst 8 tegn.

Opret adgangskode

Du skal oprette en adgangskode nu

Din e-mail:

Vi har registreret dit abonnement, men du mangler en adgangskode. For at logge ind på Frihedsbrevet.dk og i Frihedsbrevets app skal du oprette en adgangskode.

Vi har sendt et link til ovenstående e-mailadresse, hvor du kan oprette din nye adgangskode.

Velkommen til Frihedsbrevet

Du har nu adgang til alle artikler, nyhedsbreve og podcast. Kom godt i gang ved at vælge dine nyhedsbreve nu.

Log ind

Du skal være logget ind for at kunne læse og lytte til Frihedsbrevet.

[ree_login_form]