Hvis man sam­men­lig­ner med sid­ste års pro­gram, er årets pro­gram på Roskil­de Festi­val mere præ­get af vira­le hits på Tik­Tok og af kunst­ne­re, der har man­ge føl­ge­re på Spo­ti­fy. “Dyna­mi­k­ker­ne på soci­a­le medi­er fyl­der mere og mere,” siger forsker. 

Læs videre som medlem

Det koster 99 DKK/mdr. - Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.

Bestil nu

Allerede medlem?
Log ind, som du plejer

Du har tidligere oprettet dig som bruger med denne e-mail:

Indtast din adgangskode for at logge ind. Er dette ikke din e-mail, eller ønsker du at logge ind på en anden bruger, klik her.

Adgangskoden skal indeholde mindst 8 tegn.

Mistet din adgangskode? Nulstil her.

Opret adgangskode

Din e-mail:

Adgangskoden skal indeholde mindst 8 tegn.

Opret adgangskode

Du skal oprette en adgangskode nu

Din e-mail:

Vi har registreret dit abonnement, men du mangler en adgangskode. For at logge ind på Frihedsbrevet.dk og i Frihedsbrevets app skal du oprette en adgangskode.

Vi har sendt et link til ovenstående e-mailadresse, hvor du kan oprette din nye adgangskode.

Velkommen til Frihedsbrevet

Du har nu adgang til alle artikler, nyhedsbreve og podcast. Kom godt i gang ved at vælge dine nyhedsbreve nu.

Log ind

Du skal være logget ind for at kunne læse og lytte til Frihedsbrevet.

[ree_login_form]