Radikale ville forbyde politiske annoncer, men siden da har de brugt knap en halv million på netop det

I 2019 gik den nuværende radikale leder, daværende næstformand for Radikale Venstres folketingsgruppe, Martin Lidegaard, til kamp mod politisk annoncering.
“Resultatet af den politiske kommercialisering er nemlig, at dem med flest penge får mest eksponering og størst mulighed for at blive valgt,” skrev han dengang i en kommentar i Altinget.
Men efterfølgende eksploderede Radikale Venstres egen annoncering på Facebook, noget de ellers ikke havde benyttet sig af overhovedet året forinden, det viser Facebooks annoncebibliotek for Radikales Facebook-side.
Populære artikler
Fri Finans
Skjulte optagelser: Dømt serieløgner er tilbage i...

Fri Stat
13-årig psykisk syg pige blev ulovligt anbragt på ø af milliardvirksomhed

Fri Kultur
DR-chef gav journalist lov til at reklamere for Moderaterne

Fri Mads
Fri Mads #151: “Retskaffenhed uden magt er blot en mening”
