Mini­ster tord­ne­de mod lukra­ti­ve ATP-bonus­ser. Nu viser det sig, at også ATP-ansat­te har sco­ret 623 mil­li­o­ner kro­ner i bonus.

Blå par­ti­er kræ­ver opgør og vil have beskæf­ti­gel­ses­mi­ni­ste­ren på banen efter Fri­heds­bre­vets afdæk­ning.

Lige nu: Bliv med­lem og spar 50%

Få halv pris før­ste måned og få adgang til al vores ind­hold – fra artik­ler som den­ne til vores sto­re podcast­ka­ta­log.

Bliv med­lem og spar nu
Allerede medlem?